lördag 29 augusti 2009

Tita kom och titta...

Hej!

Natten till idag gjorde jag detta kort. Stämpeln är från hÄnglar och stÄnglar. Jag tycker han ser ut som John Blund eller kanske en vanlig clown... Han fick ett hjärta i en tråd istället för den stjärna som var på stämpeln. :o)

Jag har gjort den högra kanten dubbel och stansat med Martha Stewart edge punch, Doily Lace.

Det prickiga papperet har jag stansat med Martha Stewart edge punch, Scallop Two Dot Punch. Jag fick för mig att sy lite "korsstygn" mellan hålen. Broderings garnet har jag ärvt efter min älskade farmor... I rosetten hängde jag en metallplatta med texten "made for an angel" på. Stjärnorna och hjärtat är ut stansade med QK.



John Blund färglagd med PROmaker och mcp-teknik. I mössan fick han en halv pärla som dekoration.














Titta kom och titta...














"Made for an angel"















Tack för titten, trevlig helg!!! :o)
Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar