fredag 11 september 2009

A Little Yummy For Your Tummy




YYYYIIIIIPPIII!!!! Nya stämplar och papper från Magnolia. Här har jag tagit bort överskåpet på "köket" och istället satt dit Jam Tilda. En liten "träbit" av överskåpet fick bli en vägghylla där jag ställde två syltburkar. Likt mormor har Tilda satt upp virkade hyll-remsor. ;)
I rosettan har jag fäst en etikett från en annan stämpel (en stor syltburk som när jag embossade inte blev bra).
Borden med hjärtanen är utstansade med MS Edger Punch Hart Lace. De stämplade, och embossade, motiven har jag min vana trogen färglagt med PROmaker och mcp-teknik. Tildas stora hår-rosett har jag stämplat på samma papper som bakgrunden är, Blueberry Dot. Papperet med blåbären på heter Blueberries.
Trevlig pyssel-helg önskar jag er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar