tisdag 15 september 2009

Grattis syrran!






Här är ett grattis-kort som min syster har fått. Jag gjorde en vikning som jag inte brukar göra det fick bli som två dörrar till kortet. Det rutiga papperet kommer från Magnolias serie A little yummy for your tummy/Red Chef Plaid. Ett jätte fint papper att jobba med stadigt och med lite struktur. Jag har chalkat kanterna. De fina stämplarna, längst upp i hörnen, kommer jag i skrivandets stund inte ihåg var de kommer ifrån (det får jag kolla upp).

Text-stämpeln "gratulerar" är från Magnolia.

Sylt-burken är från samma ställe som papperet, Magnolia. Jag valde att stämpla locket på ett små-rutigt papper och sedan linda ett tunt natur snöre runt. Även etiketen satte jag dit med samma snöre. Små små detaljer är min "grej"!!! ;) Burken har jag färglagt, min vana trogen, med PROmakers och mcp-teknik.

Från Magnolias serie A little yummy for your tummy/Blueberries klippte jag ut några blåbär som fick bli dekoration. Både blåbären och burken fick lite glitter på sig, för att se lite blanka ut.

Den fina knappen har jag ärvt efter min kära farmor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar