fredag 2 oktober 2009

Du får mitt hjärta att pumpa!


Här är ett till Heloween kort. Stämpeln är från hÄnglar och stÄnglar, färglagt med PROmaker och distresser. Tack för lånet av stämpeln Maria! ;)


Lite läskigt att gå ut med en fladdermus i koppel.... ;)

Textstämpeln är från Magnolia. När jag stämplade blev det fult i kanten så jag har klippt ut små pumpor och satt över elendet... ja ja det får duga....


På insidan satte jag "rullande" plastögon på fladdermusen. Spindeln (utstansat i REV) har jag satt i en björntråd från spindelnätet.

Fladdermusen blev lite stirrig...det är väl svårt att se i mörker kan jag tro. ;)
Trevlig helg önskar jag er alla!!!


1 kommentar:

  1. Flott kort. Du har en nydelig blogg med vakre ting du har laget.

    Takk for din koselige kommentar i bloggen min:) Jeg så dette kortet på Daniels blogg og fant en link hit: http://www.splitcoaststampers.com/resources/tutorials/trishuttercard/

    Her finner du en grei forklaring på hvordan kortet brettes. Og jeg lover, det er ikke vanskelig i det hele tatt. Lykke til om du vil prøve:)

    Ha en god helg:)

    SvaraRadera