måndag 16 november 2009

En karamellburk...


Etiketten är utstansad med Spellbinders "Classic Scalloped Circles". Stämpeln är från Inkido. Jag har min vana trogen stämplat med Versa Collur "Pinecone" och embossat med embossingpulver clear även det från Inkido. Som dekoration har jag använt en "vit snöflinga glitter" från Inkido och några utstansade blad från Pine Punch mcGill. En punch som direkt blev min favorit. ;)

Här har jag använt ett dubbelsidigt papper från Maja Design "Julbord". Spetsen har jag delat på mitten och limmat fast en del upptill och en del nertill på well-pappen. Well-pappen har jag "smutsat ner" med vit färg och chalkat med Pinecone.
På papperet från Maja Design satt denna fina remsa med texten "God Jul". Metalltråd med pärlor fick bli dekoration runt burken.
Här på locket har jag använt samma Spellbinders die som etiketten, stämplat med Versa Mark och embossat med embossingpulver "Frost" från Inkido. Stämpeln är från Inkido. Jag chalkade kanten med....gissa...JO! Pinecone från Versa Colur :o) tre halvpärlor fick också pryda locket.
Jag kan inte låta bli de små detaljerna så här stämplade jag även på baksidan så att stämpeln syns igenom glasslocket när man öppnar burken.
HÄR hittar du allt material. (Burken är min egen men det finns andra jätte fina glasburkar hos Ljuva Änglar).
Jag önskar er alla en trevlig pysselvecka! /Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar