tisdag 8 december 2009

Grattis Elin 1år!

Detta kort fick mina barns vän på sin ettårsdag. Stämpeln är från Magnolia färglagd med ProMaker och Copic. Jag har valt ett av mina favorit papper till kortet. Tyvärr kommer jag inte ihåg vilken tillverkare det är. Kortet är sparsamt dekorerat då jag tycket att stämpeln skulle få framträda mest. :)
Hoppas att du hade en rolig födelsedag tillsammans med din mamma, pappa, Linnea, släkt och vänner.

Hoppas vi ses snart!!!

Kram Marie

Jag tycker hon är SÅ söt där hon ligger på mage och funderar... ;)
Hon kanske undrar när tomten kommer... ;)
Denna text passar Elin perfekt, då hon hade en speciell start i livet.
Ha en bra dag alla pysslingar!!! ;)

1 kommentar:

  1. Helt underbara alster du gör! Nu är du tillagd i mina favoriter, tack för söta ord ;0)

    SvaraRadera