torsdag 7 januari 2010

2010-års första kort! ;o)

God fortsättning till er alla! Vilken fantastisk vinter vi har... :o)

Jag har sett dessa fina värme-ljus-kort på flera bloggar och tänkte att nu är det dax att göra ett själv. ÅÅÅÅ så kul det var. Papperet jag använde var aningen tunt men men det får gå, alltid lär jag mig något. :)

Motivet med ängeln, syns dåligt, är från Crafty Individuals. Jag har stämplat "tusen tack" (Inkido) på tagen och låtit det finnas plats för en personlig hälsning oxå.

En dekoration av pärlfloss, utstansade blad (McGill), blomma (ek-success) av underbara boksidor och en liten ros. Enkelt men fint...

På två av hörnen till "lådan med ljusen" har jag låtit det stämplade och embossade bladen "gå runt kanten". Alla kanter på kortet är chalkade med.....hihihi gissa vad... ;o)
Vinter kramar Marie

1 kommentar:

  1. Helt nydelig.Absolutt det flotteste lyskortet jeg har sett! Vakre detaljer og farger.

    Jeg likte veldig godt vintage-kortet på innlegget under her. Det var kanonlekkert:)

    Ha ei super helg!

    Klem,
    Hanne

    SvaraRadera