måndag 8 mars 2010

DT-uppdrag!

Till min STORA lycka var detta uppdrag att skapa något med papper från PRIMA!!!! :o) Jag har valt att göra en ask med tre lådor. Bekväm som jag är utgick jag från tre stora tändsticksaskar.

På ovansidan har jag gjort en lucka. Texten "minnen" är stämplat med magnetstämplar från Making Memories på en Spellbinders "Fancy Tags"

Söta "lådknoppar"...

Ser du den lilla transparenta fjärillen? Den är utstansad i krympplast av MS "Large Punch 42 Monarch Butterfly". Mini, mini men super söt!! ;o) Metalldekoration från Kort og Gott. Alla papperskanter är chalkade med Distresser och "ruggade".

Under locket och på ena kortsidan har jag satt de andra Spellbinders "Fancy Tags". Allt material finner du HÄR hos Ljuva Änglar.
Trevlig kväll!
/Marie

1 kommentar:

  1. Oj, så lekker denne var Marie! Helt utrolig nydelige detaljer! Sommerfuglen var veldig søt.
    Flott med luken også. Ja, i grunnen var absolutt alt flott her;)
    klem fra
    Mette

    SvaraRadera