söndag 6 juni 2010

Välkommen till världen!


Här har jag använt mig av mönster papper från Webster pages lilla block 6x6". Kortet är ett classiskt 15x15cm. På mönster papperet har jag min vana trogen lekt loss med olika stämplar och embossingpulver. Embossingpulvret heter "Platinum" och kommer från Inkido.

En närbild på hjärtat som jag gjort i Cenit lera, stämplat med Disstress Ink. Super fint tycker jag!

Välkommen till världen

Insidan av kortet. Utstansade vita "skrivrutor" från Spellbinders.

....Inkidos fina änglavingar får pryda baksidan. Tyckte att det nyfödda barnet kan behöva lite änglavakt.
Kram Marie

2 kommentarer:

  1. Löjligt fint. Går inte ens att kommentera mer än så. Mållös. *suck*

    SvaraRadera
  2. Så otroligt fint kort!! Det hjärtat är ju bara så fint och stämplat i lera wow,

    SvaraRadera