onsdag 25 maj 2011

Tag med Bees Wax! :o)

Inom kort kommer vi få hem Bees Wax från Ranger. En underbar produkt med oändliga möjligheter. Här har jag gjort en tag med vaxet som en annorlunda dekoration. Det går alldeles utmärkt att stämpla på vaxet jag har stämplat med en stämpel från Tim Holtz "Purely Random" det syns dåligt på fotot...




Tagen är utstansad med en av mina stora favoriter "Tag & Bookplates" i papper från serien "Butterfly Garden". Jag har stansat ut en bit canvas med "Ornate" från Sizzix/Tim Holtz, canvasen har jag färgat in med Smooch Spritz "Spun Sugar" och Distress Stain "Vintage Photo". Alla färger mm som jag har använt mig av hittar du i kategorin "Färg och Kladd". Till min hjälp för att rugga kanten har jag använt en Edge Scrapper. Tagen är lekfullt dekorerad. :) Den söta lilla vintage bilden hittar du HÄR.



Jag vill passa på att tipsa om världens bästa sax!!!!!



Så håll utkik i wedshoppen det kommer in nyheter titt som tätt!



Välkommen in!



/Marie :o)

1 kommentar: