måndag 9 juli 2012

Congratulations tag

 

Ibland är det enkla som passar allra bäst. I detta fall ville jag ha något litet så det självklara valet blev Reprints egna nya papper. Papper som helt talar för sig själva...me like!
Några band och en metall charms iform av ett hjärta. Enkelt men perfekt!

Sometimes it’s the simple things that is the best. In this case I wanted something small so the obvious choice was Reprints own new paper. Papers that totally speaks for themselves…me like!

Some ribbons and the charm of metal in the shape of a heart. Simple but perfect!



En detaljbild på den lilla taggen. "Grattis" har jag lackat med Glossy Accent.

A detailed picture of the small tag. ‘Congratulations’, I have painted using Glossy Accent.


Materials used:

Paper:

Dies:

Paint:

Decorations:

Love,
DT-Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar