måndag 27 maj 2013

Thanks for a wonderful time!


Jag lyfter på hatten och tackar för en undrebar tid som DT hos Reprint. Det har varit en rolig och inspirerande tid med många fina minnen.
 
I take my hat off and thank you all for a wonderful time as a Dt-member at Reprint. It's been a wonderful and enjoyable time with many great memories.


 
Motivet är stämplat med olika färger. Jag målade direkt på stämpeln med några olika färger av Distress Markers och återfuktade sedan stämpeln genom att andas på den. Samma teknik som Ulrika använde på sitt fina kort "Birthday card with heart".
 
The image is stamped in a variety of colours. I painted directly on to the stamp using some Distress Markers and then re-wet the stamp by breathing on it. I is the same teknik as Ulrika used on her lowely card "Birthday card with heart".
 

 
Här syns dekorationerna bra, jag älskar pappersbandet, mums!
 
Here you can see the decorations very well, I love the paper ribbon, yummy!
 
 
 
Ännu en gång vill jag framföra ett varmt tack till goa Marie och Ulrika på Reprint för att jag fått vara med på er resa, jag hoppas att våra vägar snart korsas igen.
 
♥♥♥Lycka till ni är fantastiska!♥♥♥
 
 
Once again, I want to express my gratitude to sweet Marie and Ulrika on Reprint for allowing me to be on the journey, I hope our paths cross again verry soon.

 
♥♥♥Good luck to you guys, you are amazing!♥♥♥
 
 
 
Materials used:
 
Design Paper: Reprints own RP0044 Ballerina
Samps: Naturbakgrund OM767K, Fjäril OM801D,  Ulrikas fjäril EZR051
Embossingpowder: EP001 Clear
Dies: Tim Holtz
Ribbon: 10005-75 Brun
Stickels: SGG029 Stardust
Charm: Nyckel
Distress Ink Pad: DIS030 Pumice Stone
Pins
Doilis
 
 
Lots of love,
    DT-Marie
  

1 kommentar:

  1. Gillar kortet massor, ogillar att det är det sista för Reprint. Kram!

    SvaraRadera